گلایدر کیش
نوشته شده توسط : آرش

تور کیش

پرواز با گلایدر در جزیره کیش

پرواز با گلایدر جزیره کیش
پرواز با گلایدر جزیره کیش

با کیش نتس مرجع تور کیش همراه شوید.آموزش و پرواز با گلایدر جزیره کیش پرواز  کیش آروزی دیرینه ی انسانهاست در تور کیش  و  تور ارزان کیش و یكی از تفریحات لذتبخش برای گردشگران و به ویژه جوانان پرواز با هواپیمای بدون موتور (گلایدر) بر فراز آسمان جزیره است. پرواز با گلایدر علاوه بر این كه فرصتی kish tour and fly with glider in kish island است برای تجربه هیجان پرواز كه از امیال دیرینه انسان است، به علاقمندان در تور کیش  و  تور ارزان کیش امكان میدهد كه زیبایی های جزیره را از آسمان تماشا كنند و لذت  کیش ببرند.
آموزش و پرواز با گلایدر جزیره کیش با همكاری سازمان هواپیمایی كشوری تاسیس گردیده است. علاقمندان می توانند جهت آموزش پرواز با گلایدر  کیش  در این آموزشگاه ثبت نام نمایند و پس از انجام تمرینات و گذراندن دوره های آموزش  در تور کیش  و  تور ارزان کیش زیرنظر مربیان گواهینامه پرواز با گلایدر را دریافت نمایند.
آموزش پرواز با گلایدر جزیره کیش  kish tour and fly with glider in kish island
ورود به سایت از طریق پله های تعبیه شده در پارک ساحلی مقابل کشتی تسهیل گلایدر جزیره کیش گردیده و به آسانی با شنای بر سطح در عرض چند دقیقه می توان به زنجیر لنگر رسید.همچنین بازدید از درون این کشتی نیز از حفره شمالی آن امکانپذیر می باشد. البته ورود به بدنه به دلیل پوسیدگی آن بسیار خطر ناک است.
سایت سمبارون کیش:kish tour and fly with glider in kish island
این سایت زیبا و نهفته که در غرب کیش و مابین جزیره کیش و هندورابی در تور کیش  و  تور ارزان کیش  قرار گرفته است نیز از زیبا ترین ریفهای مرجانی اطراف کیش می باشد که در  کیش صورت مساعد بودن اوضاع جوی و دسترسی به این نقطه، شما می توانید از زیبا ترین لحظات غواصی خویش در خلیج فارس لذت ببرید. دسترسی به سایت سمبارون از طریق اجاره روزانه قایق از بندرگاه کیش گلایدر جزیره کیش و همچنین به هنگام بازگشت از هندورابی امکان پذیر است. فاصله سمبارون تا کیش 10 و تا هندورابی 7 کیلومتر می باشد.
عمق این تپه زیر آبی 10 تا 12 متر بوده و گونه های متفاوتی از آبزیان خلیج فارس  کیش در این نقطه سکنا گزیده اند.

گلایدر جزیره کیش

رچسب زده شده با :





:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: